What kind of girl do you take me for ?

- I want you on my team.
- So does everybody else.


Så hade nog mitt svar sett ut för mitt självförtroende har blivit så bra, haha. Naej, så är det väl inte men lyssnadep å den här låten nu och har inte hört den på redigt länge. Den är soft och den får mig att tänka på förra . . kanske inte hösten men sensommaren tror jag, bara sådär på något sätt.

Händelserik och bra helg. I fredags träffade jag soph och denise, massa trevligt och annat folk som var helt trevliga. Drog till stationen för att säga hej till bengi och hannah som var här och hälsade på lite. Därifrån drog det vidare till fritte en stund för att hälsa på malin som jobbade, trevligt som vanligt! Igår var vi hos moa på dagen, helt trevligt och några från hennes klass var där också så lite nytt folk är alltid kul :) Sen blev det efter det en oplanerad krogen visit för mattzzon ringde och frågade om vi skulle ut, så jag vart helt sugen och aa, där slutade. Första gången jag kom till krogen nykter tror jag, men jag och mattzzon hör hemam vid baren, precis som jag och evve gör ;) Knas utgång som vanligt men helt trevligt.

Nu funderar jag på att snart dra mig utåt i höstvädret för att traska bort till jennie och träffa resebrudarna, vi ska planera lite om hur vi ska göra imorn för det blir att åka ner och betala resan då och sådär :) Johanna pratade även om att vi ska behöva ta någon spruta så det får vi väl göra då också :) Jepp jepp, om det inte drar ut alltför mycket på tiden så ska jag träffa soph sen och gå runt lite och prata, helt mysigt att prata med henne, det behövs att umgås den lilla tiden vi gör :) <3

Har nog inte så mycket att säga, jag önskade på 16:16 och jag kommer märka om den slår in eller inte. Just bara för att se om jag fortfarande kommer se klockslagen lika ofta, men som sagt, det beror på mig själv om det slår in eller inte, men jag hoppas det, just nu ser det lite ljust ut. . än så länge. Det skulle vara lite bra iaf om det blev så.

Hittade lite av min gamla musik som jag inte lyssnat på så länge och man får verkligen flshbacks och blir så lycklig. Den där gamla CT musiken som man började lyssna på under "Mange-tiden", då jag och elin alltid hängde ihop och satt på msn osv. tillsammans på kvällarna och lunar. "Bra vibrationer" med bettan som vi lyssnade sönder och drog till öb jämt och skrattade åt påsen som elin var tvungen att bära på. Hur jag byggde ihop ikea-hyllan helt själv när jag lyssnade på "Special D - Come with me" och pratade med Bobben då. N-next tiden och alla trevliga människor på nintendos community sida som lades ner. Jao, minnen äre som man saknar men man tänker inte på att man varje dag skapar nya minnen som om 3-4 år kommer sitta sådär i huvudet på mig då, precis som det som hände för 3-4 år sedan gör nu. Jag vet iaf några som kommer finnas i huvudet på mig, och jag kommer le åt det, för det är det bra som man minns :)

Nej här sitter jag och tappar bort tiden. Ska jag hinna göra mig iordning lite och hinna gå till jennie i min egen takt så behöver jag lite tid.

Skriver kanske mer sedan för mycket lär hinna dyka upp i huvudet.



Peace out!

"But, do I really feel the way I feel?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0