Ching ching, getting paid over here.

Helt bra dag faktiskt. Jobbet funkade bra och de söta killarna sa godmorgon till mig och den enda pratade med mig sen. Haha, bara för jag såg honom när jag gick runt och jobbade så tänkte jag "han är söt" och fortsatte, ofta att han är framme hos mig efter 5 sekunder och pratar med mig? Det var kul. Sen var Anna-Maria lite sen men aah, det är alltid trevligare att vara två när man jobbar :) Och vi blev äntligen klara med den fjärde och sista, trodde vi, pallen men nejdå, när hon frågar Jari om hur vi ska styra upp packningen av resterande filmer så kommer hon dragandes på en till pall. Haha blicken mellan oss när båda suckar ;) Aja, förhoppningsvis inte lika mycket singlar nu när de konstiga titlarna förmodligen dyker upp men vem vet. Förmodligen sista dagen imorn också på det jobbet, iaf som det var sagt, så vi får väl jobba på så mycket som möjligt med tanke på att arbetsdagen är kortare imorn också, går bara till 15:15 och det ska bli skönt :) ändå 1,5 h tidigare lixx. Sen blir det hem och äta något förmodligen och sen åka ner och möta Lovisa at the station för vi ska gå och boka tattoo-tid till henne :) Jag ska språkas med mamma på lördag och säga till att jag snart bestämmer en tid för nu är jag pepp på att göra min, sjukt pepp och tänk om det blir som jag vill, lätt att jag inte kommer kunna låta bli att titta på den :D awie !

Efter det var det prat om att dra till fritte för malin jobbar imorn och på lördag, då det även är planerad utgång så de som vill hänga med är välkomna vart vi nu än ska vara :) Yeye. pepp på det.
Har precis spelat lite stepmania och gitarr, så sjukt underbart. Det var bra för mig ikväll och jag har tränat också! :D <3 Skulle inte vara med först men precis innan jag skulle dra så kände jag att jag inte skulle klara av att stå där nere och titta så fick helt enkelt dra på mig kläderna ändå och det var det bästa jag kunde gjort. Mitt lag <3 Gah. Missar matchen på lördag och det suger så mycket, jag tror aldrig jag varit såhär depp över att missa en match. Ockej det är bara en av alla men . . varje match är en match :/
Yeye, sängen snart tror jag, känns som att det kan behövas för jag är helt pepp på morgondagen. Ohja!



Peace out!

"Le så mycket så att det inte går att pussas - stjärnan."

Kommentarer
Postat av: Linn

skjortan? herravdelningen på h&m? hahah

2008-09-18 @ 22:47:33
Postat av: Anonym

men du..

2008-09-19 @ 22:01:30
Postat av: Lil'emo

linnibiatch; you knåw it. haha. when I grow up I wanna be famous, just like linno ;D hahah <3

2008-09-19 @ 23:38:29
URL: http://lilemo.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej! Hoppas dopet var fint! Vi vann med 4-1 men det vet du säkert! Disney-film dag imorgon?



Du borde byta färg på texten, man ser inget ;)

puss

2008-09-20 @ 17:49:41
URL: http://idagunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0