Det hjärta som skulle bli ditt på något vis, fryser nu sakta till is.

Jag satt just nu och tänkte lite på att det var dags att skriva blogg, jag har gott om tid, i alla fall tills jag måste städa upp på mitt rum. Nej; jag ska inte dammsuga och hålla på, enbart plocka bort det värsta som jag strör omkring mig här inne och det är vare sig uppskattat av min lille pappa eller mig så det är nog bäst att få gjort det som sagt, det skulle vara skönt att slippa kliva över högen varje gång jag ska till garderoben ;)

Nu är det så att jag faktiskt har planerat lite av mitt liv, alltså de följande tre dagarna atm. Jag tar det punktiv så att alla kan hänga med, och känner du dig träffad så är nog din iq inte på topp. Där tänker nog folk "Vadå din? Det är ju ditt iq?". Men det står ju lite sådär översatt för "Intelligenskvot" och om man ska säga kvot i bestämd form blir det "kvot 'en' " och därav en framför ordet om man ska ha det i singular. Därav din. Och Jag är dryg, jag vet, men det är inte jag som sitter och läser all crap.
Moving on.

Fredag: Planerna är att kliva upp vid 6:30 som vanligt för att sedan traska ner mot Play där jag jobbar iaf imorn också till kl 15:15. Jag får även besked om jag får jobba nästa vecka också ifall de behöver mer hjälp och jag hoppas väl på det eftersom det andra jobbet verkar krångla lite. Anyways, efter att jag slutat kilar jag nog hem för att vänta in klockan då jag och lille far ska hämta johanna på hennes jobb och eventuellt jennie för att dra till liseberg en sväng, lyssna lite på livemusik framförd av göterborgs egna Håkan och träffa folk. Om jag nu kommer dit, vilket just nu ser så ut, så ska jag leta upp jennodear och neababy för att kramas lite och så eftersom vi inte sett på vad som känns som ages. Sen hoppas jag jennitjockis följer med också, hähä ;) Sen blir det hemresa för att sova ut på löradg. Underbart.

Lördag: Blir nog höstmarknaden på morgonen/förmiddagen lite med gangi kanske. Massa shit jämt men klart man måste ner och kolla för att det är "tradition" :) Sen blir det hem och chilla lite innan vi ska befinna oss på alléterrassen kl 18 med större delen av laget innan vi går hem till Kristin för lite fortsatt "lagkväll". Mys.

Söndag: Då ska jag nog vara lite halvtrött och känna att jag verkligen behöver en slappdag tillsammans med mina brudar för att kolla lite på resor som kanske blir av nu i höst/vinter. Det skulle behövas och det skulle vara sjukt kul. Nu har det blivit england 2 år i rad, sjukt bra, men nu vill jag nog ha lite värme, lite bränna ;)

Ja, så ser min helg ut för tillfället, ändringar kan ju komma att ske om de är små men i det stora hela så kommer det se ut såhär och det känns galet bra. Måndag är ännu ett frågetecken, det visar sig imorn som sagt :)

Sen för att jag tänker lite väl mycket ibland så vet jag att jag kommer bli världens toffel för jag viker mig alltid när jag är svag för någon, snacka om opportunity att utnyttja mig. Haha. Och nu är jag lite trött faktiskt, jag vet inte varför jag står och trampar på samma ställe när jag i själva verket vill ta ett kliv. Men nej, svag heter det. Brevid definitionen finns det en bild av mig. Ork.

Peace out!

"Kom änglar, kom älvor, det börjar bli kallt."

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Kom änglar och ta mig till henne och ge mig en chans. För jag tror att snart brinner ett hjärta för henne nån annanstans <3



Lätt finaste meningen i låten =)

2008-09-26 @ 15:14:57
URL: http://silkee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0