En kittlande känsla.

Gah, jag är galet trött just nu och klockan är inte alls mycket, det märks att det är annat än den vanliga vardagen.
Har suttit lite nu och försökt hitta bilder på kinesiska tecken jag vill tatuera och nu går det framåt, jag är nog redo att beställa tid riktigt snart. Lovisa, mamma och (Jo)Hanna (Ja du ska med, för vi har kommit överrens, haha) vill också tatuera sig så det är dags. Jag är inne på tecken som står för "inre styrka" och "mod" bl.a , ska höra med dongni på facebook om hon har lust att översätta de tecken jag hittat så det inte är nå påhittat och jag tatuerar in något som är totalt fel. Haha. Men det ser isåfall ut att bli nacken eller skulderbladet som sagt. Grymt pepp är jag nu !

Jag knarkar för tillfället lite halstabletter och hoppas på det bästa, jag måste iaf bli frisk till på torsdag för jag vill kunna vara med iaf något på matchen mot dalstorp som visade sig ha blivit flyttad från lördagen så nu blir det att skynda på med hälsan. Imorn är det iaf hemresa, tråkigt nog, men det är många timmar i bil, inget jättestort behov av att prata för jag pluggar i musiken och sover. Det kan göra gott, sen har jag hela förmiddagen på torsdag att vila upp mig så det ska nog gå vägen . . någorlunda iaf och om inte annat så är det väl värt att bli lite sjuk efter det om jag så kan vara med att spela lite. Sömnproblemen som finns nu vill jag däremot inte ha (a) Lurigt!

Har skickat ovanligt mycket sms, eller inte riktigt men ändå, här uppe och de flesta med tomten. Och eftersom jag inte gjort det spec innan så tänkte jag bara göra en liten shoutout här att; Tåmten, du är massa bra så du vet! :D Awie!

Har hamnat framför "Rena rama Rolf" igen och har kommit på att jag måste köpa dvdn med både det och "Sally". Det är faktiskt charmigare att ha en dvdbox hemma att titta på; både utsidan och insidan. Me like. Och så måste jag se till att hitta The Nanny boxar, har endast 1an, men vill ha med amerikanskt omslag och ja, det ska nog gå det också plus lite annat som skulle vara kul att eventuellt hitta; ducktales, darkwing duck, widget. Sånt man såg när man var liten och önskade sig kunna njuta av igen.

Sen behöver jag hitta lite nintendo spel som sagt, nu är det dags att verkligen bygga upp samlingen och sitta hemma och spela lite. Jag är så grymt sugen. Hittade idag ett gameboy pocket med 8 spel på blocket och blev grymt sugen på det också, finns inget schysstare än de gamla prylarna. Gah, just nu är det mycket retro stuf jag försöker hitta. Ingen som vet vart man kan hitta en . . 50tals mikrofon, ni vet den där som nästan får plats i handen, grå och räfflad. När ni ser den förstår ni vad jag menar. Hade passat in läckert med lp-spelaren jag ska trycka in i rummet också.

Blä, nu bullshittar jag som vanligt i brist på annat när familjen pratar Thailand. Jag borde sova snart också för när det går utför med orden, då vet jag att jag är för trött.

Jag vet verkligen vad jag gjorde, jag vet vad jag sa och jag står för det. Men när jag tänker tillbaka så kan jag inte sluta tänka; "Men varför?". Jag kommer alltid fram till samma två, totalt olika svar. Men. . jag vet inte.

Whatevs. Jag behöver en sån där promenad, när kylan börjar krypa tätt inpå, dock vet jag att det var lite senare vid förra tillfället, första tillfället, de bra tillfällena. . jag kan göra listan lång men det hade varit mysigt. Jag kan verkligen, men det . . och nu tänker jag på helt fel sätt. Jag ska inte tänka alls och jag vill inte. Du, du & du. Det är slut med det. Jag vill inte . .

Nu saknar jag tattarbarnen lite <3 Mycket .. <3

Peace out!

"Just you and I. . I'm fallin' helplessly."

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Sök på 'Shure, Mikrofon ” Elvis miken” 55SH (Art: 88702') på musikborsen.se så har du din mikrofon =D

2008-09-10 @ 01:23:35
URL: http://silkee.blogg.se/
Postat av: tattarbarnet Bengi

Jag saknar dig så grymt mycket, du kanske skulle kunna komma hem NU!! Tack

2008-09-10 @ 14:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0