I'll never forget the times that we've been through.

Jag är en vandrande katastrof.
Så kan det kännas ibland, för att jag vet att andra tycker så. Dock orkar jag knappt bry mig längre och det är både på gott och ont. Den enda som kan styra över mig är jag själv, i alla fall nu när jag fyllt 18. Jag ångrar aldrig saker som jag gör, oavsett var eller när det händer, men jag är oftast efterklok därför väljer jag att istället lära mig utav det. Jag lär mig som oftast väldigt mycket varje dag nu för tiden. Tack för en fantastisk helg till alla som spenderat åtminstonde någon minut med mig. 3 underbara dagar med mycket händelser, roliga och mindre roliga men minst sagt intressanta och minnesvärda. Laget; ni är verkligen min andra familj och gud vad jag aldrig vill byta lag.

- Sony
- I want ya
- Inte på det sexuella sättet
- Sex i skogen
- Flörtandet
och en hel del mer.

Det kanske är tur att minnet inte är på topp jämt och att det är totalt icke existerande ibland. Jag önskar att det kunde vara det just nu också, men jag minns och jag vet inte vad jag ska göra med det. Samtidigt som det ligger en tyngd på min bröstkorg känner jag mig likgiltig. Det kändes ganska ärligt, tror jag. Men vem litar på mig när jag säger det ? Ingen. Och det misstolkas, mina ord flyger ut som charmiga frågetecken som man inte kan förstå sig på men vill ha de ändå. Till slut står ni och frågar er själva vad det verkligen betyder och drar alla samma slutsats. Ni kan den så jag behöver knappast få ner den i ord här.

Just för tillfället är det enda jag vet att jag åker till Västerås imorgon vid lunchtid och kommer vara borta till onsdag. Det ska bli väldigt skönt att få komma bort lite, träffa familjen igen och bara vara. Dock känner jag att någon förmodligen smittat ner mig för halsen är inte som den brukar vara och jag mår lite halvbra, jag är för det mesta sjuk när jag ska vara där uppe och det är fantastiskt tråkigt. Jag hoppas på det bästa att jag åtminstonde inte är alltför dålig där, sen när jag kommer hem kan det kvitta.

Det ser ut att eventuellt bli film för mig ikväll eller så lägger jag mig helt enkelt tidigt för att jag behöver sova. Min kropp behöver sömn trots min uppstigning idag som blev ca 13:15. Tåmten; haha nu hände det igen men aa, det hör inte till vanligheterna ^^,

Nei, dags att kanske pilla vidare lite med min blogg och få den att se ut som jag vill. Kanske ändra helt igen så får vi se vad som händer sen och annars.

Tess - Breathless. Jag säger inget mer.

Peace out!

"I'm hoping that you're thinking of me too."


Kommentarer
Postat av: Johanna

Inte på det sexuella sättet, asså jag kommer inte ens i håg att jag yttrat mig om detta ^^ Men a, du är bäst och det vet du. Min andra hälft <3

2008-09-07 @ 21:57:13
URL: http://thetruthmakesnonoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0