I'm just tryin' to get back.

Ett snabbt inlägg såhär lite innan midnattsslaget.
Det blev alléterassen till slut och jag är nu nyss hemkommen från UG, våran kära ungdomsgård som ligger uppe vid sjöbokyrkan. Dock var det några år sedan vi var stammisar där men det var kul att komma dit igen och hälsa på. Vi skickade sms till malin och frågade om hon jobbade på fritte idag eftersom tanken var att isf åka dit men när hon sa att hon var på ug så befann vi oss där snabbt efteråt. Blev lite fotboll och sen gitarr & mys uppe i filmrummet helt ensamma medans de andra yngre ungdomarna var nere i "huvudrummet" typ :) Och Anders jobbade idag och han är såå sjukt skön så det finns inte :D
Jepp jepp.
Alltså det är lite planer hit och dit nu en del dagar och jag är såå pepp så det finns inte. Min hals är inte alls bra och nu har jag även lovat gitarrspelande, illa att lova men jag håller det så vi får väl se till att det blir så när vi väl ses. I swear.

Naej om man skulle få lite sömn, imorn är nog en jobbig dag.
Btw fick jag tjackat 2 t-shirtar och jag är nöjd, dock lite stora för jag orkade inte testa men skönare det än att de sitter för slimmat. Jepp jepp, sängen väntar och jag måste värma upp den för nu är den freezin'.

Peace out!

"It's not a cry that you hear at night, it's a cold and it's a broken hallelujah."

Kommentarer
Postat av: Malin

Emelie, tack för en mysig kväll

Fler gånger hoppas jag :D

2008-09-13 @ 00:05:06
URL: http://moonlightqueen.blogg.se/
Postat av: Lil'emo

Men tack själv, absolut att det måste bli fler gånger, precis som våra utgångar :D

2008-09-13 @ 10:10:22
URL: http://lilemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0