In the end it, was you.

Sitter just nu hemma hos bengi och i brist på annat när hon städar sitt rum så skriver jag lite blogg.
Jag har dock fått ganska mycket gjort idag känns det som. Började med att kliva upp och få bra ordning på mitt rum så det ser helt okej nu, fortfarande lite kvar och det känns som jag städar hela tiden men att det aldrig blir klart. . kan iofs bero på att jag gör massa annat samtidigt som jag städar men ändå (a) Sen blev det att dra en promenad mot banken i stan och det var nog det bästa som jag kunde göra, promenad är så himla skönt och den fortsatte sen. Hur som helst så var jag på banken och fick hjälp med att föra över mina pengar och tanten som jobbade och hjälpte mig var såå himla söt så det finns inte, jag ville bara krama om henne när jag gick. Ska nog förresten dit nästa vecka igen och fixa internetbank och visa kort tror jag, hon tipsade mig om det ^^ Efter det gick jag och köpte lunch som jag tog med mig under min fortsatta promenad och väl uppe vid vattentornet satte jag mig och åt. Jag blev helt emotionell där uppe och det var inte bra så jag var det sen hela vägen till knalleland men så ringer min lilla mattzzon bejb :D Det gjorde saken mycket bättre :) Sen var det att dra in på carlings och kirra 2 t-shirtar, dock tror jag att vi ska svänga förbi där på väg ner till stan sen för jag ska nog byta till en mindre storlek; nej jag orkade inte prova dem inne i affären såå. Iofs var de inte överdrivet stora men jag uppskattade min kropsstorlek till aningen för stor så ;)

Som sagt sagt så är det stan som gäller snart igen, vi ska träffa typ hela tattargangi och dra till något ställe för att äta och umgås lite, det ska bli mys :)

Jaa vad mer ? Nej vet inte om det kanske blir en senare uppdatering också, lär ha något att få ur mig efter staden som alla andra kvällar,, känns som att det är under den tiden av dygnet som det är mest tankar som samlas.

När jag sitter där och tänker på dig så kommer låten på i lurarna och samtidigt som jag ryser till blir jag helt kall. Jag kunde inte sluta fundera på vem som egentligen springer runt i huvudet på mig hela tiden, vem jag vill att det ska vara, vem det borde vara. . Jag vet inte vad det är som krävs men som jag inte har, men jag vet precis vad jag saknar. Allt är bara så fel just nu och jag trasslar in mig själv i främmande situationer jag inte kommer ha någon som helst kontroll över. .

Peace out!

"Give me a sign, show me the light, because this love I have to fight."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0