I've tried everything but in the end; it is you.

Precis klivit ur duschen och det var helt skönt. Lång dusch <3 puss på det.
Lämnade av göteborgarna också nere på stationen, de kom hit och våldgästade helt plötsligt men det var väldigt trevlig, dock blev det bara häng på MAX och stationen men bäst häng :) Synd att alla har skola, jobb eller annat som tider måste passas till. . jag har ju som sagt jobb imorn och det känns bra, får hoppas det blir kul bara.
Jepp jepp.
Det strömmar lite skön musik ur högtalarna för tillfället och jag är mest jävla pepp.
Kommer hem och när jag slår på skärmen har malin skrivit på msn och vad har hon skrivit ?
Jo att hon kommer hem från Tyskland och att vi kan ses typ när som helt :D Fatta peppen! Ska kolla så beccan kan en helg också och sen är det ju bara att fixa. Våra matcher är slut för det här året efter lördag och . . Gah! Så himla kul skulle det vara och lätt att det blir kladdkakebakning och whatever ni vill, jag är med på allt :D Awie !

Sen har hela dagen i princip varit massa bra! Jag förstår inte vad som hände men något vände och gjorde saker och ting bra. Just nu ser allt bra ut för mig och jag kan inte må bättre i princip.
Sen vet jag inte varför men jag kan inte hålla tillbaka med det längre. Jag vet att vad jag känner och jag står fast vid det, det är lättast så. Jag tänker inte ljuga för någon annan eller för mig själv längre. Men jag är en idiot och det kan jag inte ändra nu, och jag kommer säkert fortsätta vara men det är ovesäntligt. Jag längtar ju kind of. . ganska redigt.
Och det är precis det här jag inte ska skriva.

Kanske dags att lägga sig snart så man får lite sömn och är pigg och glad imorgon :)

Peace out!

"Things will get better if you'll just hold my hand."

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Härligt att peppen är på max! Blir feeeeett pepp jag med! =D <3

2008-09-16 @ 00:36:42
URL: http://silkee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0