Just let me rock your body.

And do you know that I am starin' at you when you sleep ?
Antar det, och jag har sagt det ett flertal gånger. Jeppjepp.
Men vad hade det med något att göra lixx ?

Kom hem för en liten stund sedan från mitt temporära jobb som just nu varar fram till och med fredag sedan får vi se vad jag hittar på efter det. Jobbade på förmiddagen tillsammans med . . Anna-Maria tror jag hon hette men det är säkert helt fel, och sen hjälper Jari mig ifall det är något jag undrar över, förövrigt hennes morbror fick jag reda på och båda är massa trevliga :) Eftermiddagen fick jag jobba själv och det gick kanon, jag har redan koll på det jag ska göra och det går helnice :) Med tanke på att vi ska göra 4 pallar så ligger vi lite före eftersom 1 och en fjärdedel redan är gjord så det känns bra :) Yeye, bra jobb som passar mig iaf.

Funderar på att fixa lite med teorin nu, det behövs minst sagt och jag är väldigt pepp på att ta mitt körkort av diverse anledningar, mest för att kunna köra och hälsa på folk som inte bor alltför nära. Och lite andra saker också . .
Blää jag är så pepp på lägenhet och stadigt jobb också, det hade varit så mycket guld men får se vad som händer mot vintern :)

Ska nog fixa till min blogg lite också, har lust att kriia lite flashiga färger, sådär fulsnyggt 80's lixx på någe vis.
Får se vad det blir.

Uppdaterar senare.

"Kom hit och pussas lite va!"

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Du kan få låna ett sån teori-spel till datorn av mig om du inte redan har. Tack vare det klarade jag mitt teoriprov nästan felfritt =D <3

2008-09-16 @ 18:29:01
URL: http://silkee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0