Let the rain fall down, and take me away.

'Cus I don't wanna be without you.

Den ljöd i öronen igår under bilresan upp till Västerås. Jag sov i princip hela tiden med tanke på att jag inte mådde bäst och när jag vaknar upp någon mil innan vi är i V-ås säger bror: "Fan du ser ut som ett lik syrran, vad är det med dig?", han är trevlig min bror.

Jao och halsen blir inte bättre känns det som, eller det är fortfarande lika svårt att svälja så jag ska inte prata så mycket idag (försöka iaf) och så får jag väl dricka en hel del varmt och äta glass för att lena upp halsen lite.

Just nu sitter jag hemma hos mamma med henne, Anders, Martina och lilleman och får väl se vad som händer senare under dagen. Det blir att dra en tripp till mormor idag igen iaf och så träffar vi väl hampe, johan och malin igen. Malin har förövrigt de finaste ögonen jag någonsin sett, bruna <3

Nej, nu ska jag återgå till rena rama rolf tror jag så får vi se om det uppdateras imorn och det tror jag definitivt.

Nå mig på mobilen so long.

Peace out!

"My emotions girl, are runnin' wild, I feel lika a little child."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0