Let's give it a shot.

Det är illa när blogginlägget skrivs såhär tidigt på morgonen men samtidigt som jag så grymt behöver skriva av mig så kan jag inte sätta ord på allt just nu, peppkänslan liksom dog ut. . Eller så är det något annat.
Nej, det finns nog inte så mycket mer att säga, varken här eller irl. Bleh.
Det är väl bara en tidsfråga och saken är den att det bara känns ovesäntligt, det kanske det inte är men aah. Nej liksom.
What I know for now är att det är jobb om dryga timman och direkt efter det drar jag till gbg med bengi och idag skulle tydligen vi träffa vic också, sååå underbart. Saknar henne galet <3
Men ork.

Peace out!

"I wanna be the one holding hands with you."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0