No matter where you are, you are my lucky star.

Gårdagens utgång började och slutade på de mest konstiga av sätt men OM jag hade kul.
Haha, jag säger inget mer.
"Kan vi inte hångla lite Emelie?"

Idag är det heldag med laget som gäller. Fotbollsgolf i Rävlanda och middag tillsammans efter det, får se hur det blir med utgång efter det, om man orkar. Idag är jag på topp iaf, känns bra att inte må dåligt, alltså är det som vanligt.
Sen blir jag lite trött på mig själv ibland men, livet är väl till för att levas och det gör jag.
Jag levde mitt liv på andras initiativ och det funkar bra.
Punkt.

Jag hade något att skriva som lät bra i mitt huvud men det försvann helt plötsligt.
Och jag tänker för lite innan jag pratar, som tur är kan jag stå för det jag säger, även om jag inte alltid vill oftast för att det från första början aldrig var meningen att det ens skulle flyga ur min mun men vad gör man ?
Jag vet just nu inte vad som händer, men det känns inte värt att lägga ner energi eller tankar på det för jag har gjort mitt antar jag. Jag känner mig inte delaktig, bara ivägen, och då kan det likaväl kvitta.
Tack.

Det går lättare än jag trodde men det kändes orelevant och allmänt konstigt att dra upp det igår.
Jag vet inte om jag ljög för mig och för dig, eller så var jag för en gångs skull bara helt uppriktig mot mig själv, och det kan ha varit väldigt bra.

Nu är det nog dags att fixa håret innan det är dags att gå ut i ösregnet, Oh Lord vad skönt det ska bli.

Peace out!

"Ingenting känns som förut, men . ."


Kommentarer
Postat av: Johanna

...vår relation kommer aldrig suddas ut ^^ <3

2008-09-07 @ 12:57:16
URL: http://thetruthmakesnonoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0