No one. When my heart is hurting.

Jag är helt lost i huvudet. Beror det på årstiden i sig kanske att det kryper långsamt tillbaka inom mig igen ?
Alla förändras vi och jag har sett att det inte bara är jag. Skrämmande. Däremot är det väl i stora drag den här personen jag kommer fortsätta vara, och det känns helt bra faktiskt, jag börjar hitta mig själv mer och mer blir förvånad när jag ser hur trygg jag faktiskt är i mig själv om man jämför med många andra tonåringar, barn, vuxna. . you name it. Alla har brister, men varför lägga massa energi på det när man kan lägga den på alla bra sidor som finns. Orka att jag kom in på det här av ingen anledning ?
Idag känns det som det blir en helt flummig blogg bara, jag har nog verkligen ingenting vettigt att säga över huvudtaget och minnesluckorna från i lördags överraskade verkligen; jag hade verkligen ingen aning om det där. haha.
Så kan det gå när inte haspen är på. Och jag kan verkligen inte minnas. Whatevva.

Jag såg att cascada spelar i london på min födelsedag för övrigt. Intresseklubben antecknar, och spelar hon some place near i vår då åker jag nog dit. Jag måste se henne live igen, sjukt. Tänk jag, linnibiatch och rico igen. Det hade varit något må jag säga, verkligen något <3 What hurts the most. Tåren i ögat, mitt folk, och ninni. Haha. Alltså jag orkar inte att hon var så kul och söt <3
Och nu var jag för övrigt tvungen att byta låt på youtube till min kärlek: One more night <3
GE MIG, GE MIG, GE MIG!
"Now I'm blue, and june feels like november, some can't believe it's true, too long we've been apart."
Det är kärlek för mig, musiken <3

Justja, måste kolla anmälningsshit och sånt till Tekniska basåret här i Borås för nästa höst. Ser ut att bli det nu iaf så jag får studa lite mer matte, kemi och framför allt fysik som jag inte läste på gymnasiet. Matten blir nog helt okej, dock svårt med det svenska nu så blir att ställa om sig från engelskan (iofs i alla ämnena) men kemin ser jag inte fram emot alltför mycket, spec inte eftersom det är laborationer också -_- Förhoppningsvis är det mindre krav på labrapporterna (a) Yeye, lite minns jag nog från IB iaf :) Aa och för de som är nyfikna och de som inte bryr sig det minsta så ser det ut som att det blir ett sådant år, ett uppehållsår till och sedan studera till någon typ av arkitekt om jag kommer in, skulle vara helnice för det är vad jag vill just nu men det hinner kankse också ändra sig :)

Pallar typ inte skriva mer. Eller jo, vart sjukt paff när jag såg att jag hade missat samtal från nathalie och lovisa, så när jag ringde upp så pratade jag lite med båda två :) Galet längesedan jag pratade med natha men vi ses väl nästa vecka när du drar ner till gbg, fest och sådär som det pratades lite om :) Skulle vara helnice. Och det var förresten johanna som ens uppfattade ordet singel i meningen, jag hörde ringer, typ wtf? haha. Whatevs. Skulle vara kul att ses lite iaf :)

Naej nu får det vara nog.

Peace out!

"Tonight, I'm leaving it up to you."

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi fixar kemin aight? :) Förresten behöver du väl inte bry dig om ansökningen förrän om sisådär 3 månader iaf? :P

2008-09-30 @ 22:43:06
URL: http://tomteeen.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vi är alltid helt lost i huvudet efter att vi pratat med varandra ^^ Tror bara vi gör allt värre egentligen, men det är oftast ganska skönt att ha pratat ändå <3

2008-10-01 @ 14:28:28
URL: http://thetruthmakesnonoise.blogg.se/
Postat av: Lil'emo

Tååmten, du hjälper mig lite med kemin så hjälper jag dig med matten som du uppenbarligen tyckte var tråkig om jag inte fattade fel ? (a) Naej men bara så jag har koll på ansökningsdag iaf , haha!

2008-10-01 @ 20:25:19
URL: http://lilemo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag är inge bra på kemi, men vi kan ju hjälpas åt ;)

2008-10-01 @ 22:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0