One step, two step, three to go.

It's gonna burn for me to say this
But it's comin from my heart
It's been a long time coming
But we done been fell apart
Really wanna work this out
But I don't think you're gonna change
I do but you don't
Think it's best we go our separate ways
Tell me why I should stay in this relationship.



Done tellin'.
Kom precis hem ifrån sussi. Sov över hos henne inatt och det kommer bli galet tomt utan henne. 3 månader i Italien. 3 månader är ingen evighet men just nu känns det lite så, hoppas hon får absolut bästa tiden som går där nere och jag vill mer än något åka ner och hälsa på henne. Hur som helst så var det mys igår, jag och hon satt och pratade massa och det var skönt, sen pratade vi med nisse i tele och gav henne lite tips som vi hoppas hon får användning för ;) Sen pratade vi vidare om massa och om mina sms, haha, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Kom hem fort susanne, jag behöver dig vid min sida <3

Och nu är det såhär; folk lägger sig i mitt liv och jag hoppas det är utav all välmening och inget annat för jag blir pissed. Gör ni misstag så deal with 'em. Gör ni fel så är inte jag the one to blame. Tala inte om vad jag ska göra, tänka, tycka eller säga för det är det enda jag stör mig redigt på. Gör jag misstag så gör jag, men då får jag lära mig utav dem. Jag tänker inte gå runt och vara rädd nå mer för att göra något fel när jag likaväl kan göra något rätt utav det. Smällar får man ta och jag är redo att göra det. Misstag har jag gjort och jag hoppas jag lär mig till nästa gång, men då är det i alla fall upp till mig och ingen annan. Kind of!

Nu tänkte jag föröska fixa lite med musiken och dra på höög volym, sen är det ner till Erikslund som gäller och möta Bengi som slutar jobba kl 1 och då ska vi till knalle och kika lite, ska bli soft. Har ett par saker att få uträttat.
Jag har förövrigt jobb tisdag till fredag den här veckan och det känns bra. 7:45 - 16:45 är tiderna och på fredag är det 7:45 - 15:15 som gäller. Det handlar om sortering av filmer efter titel och såntdära på play distribution nere vid ishallen, utförsäljning av filmer och tv-spel så det passar mig och han som jobbar där var jättetrevlig i telefon så det kommer nog bli bra :) Sen om jag har tur så kan jag få en månads anställning på "mitt vanliga jobb", Emina tycker ju om mig så hon skulle snacka in sig lite hos chefen eftersom hon kommer vara borta en del så det känns redigt bra om det skulle bli så. Isf få kappland/tunnland/markland se lite utav mig här i september/oktober ;) haha. Hässle är inget favoritställe så precis men det är nog det bästa stället jag jobbat på däremot för det är bra folk där och det tycker vi om ;)
Ja, pepp iaf och nästa vecka är det Björn Gustafsson som gäller i gbg på onsdag, ska bli grymt kul faktiskt med tattarna och peeps. Dop på söndag nu, gbg på onsdag kanske ? Mer och mer som dyker upp.
Dags att sätta sig lite mer teoriboken idag också kanske så jag får gjort det någon gång annars lär jag aldrig få mitt körkort, men men.

Blir säkert uppdatering senare, det skriver jag iofs alltid men det här kom ju tidigt på dagen så .. :)

Peace out!

"I don't wanna let you in once more, but at the same time I do."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0