Please break these chains.

Har tillbringat förmiddagen tillsammans med min andra äkta hälft i knalleland bland annat. Vi skulle huvudsakligen ner för att köpa något till sussi som hon skulle kunna ha med sig till italien och vi lyckades nog ganska bra att träffa rätt vilket hon även ska lära sig nu på egen hand om hon inte hittar rätt där nere ;) haha. Jepp det var bra böcker iaf och vi vart sugna på att köpa egna för det stod massa kul XD

Orkar inte skriva nå mycket nu för sitter hemma hos bengi och vi ska snart dra oss mot sussi men ja, lite ville jag få ur mig iaf.

Sen är jag helt fukked up och confused. Jag skämtar iofs bort allt bara för att slippa reflektera över det, jag anser att det är lättast så men samtidigt får jag gå och fundera på ifall det gör att jag förlorar ännu mer, eller förlorar när jag kan vinna något ist om jag visar vad jag verkligen känner men du vet precis vad jag känner så jag borde inte ens behöva yttra mig om det. Blä. Du gör mig förvirrad. Jag vet inte ens om jag ska bry mig om det du skriver för du kanske skämtar om allt precis lika mycket som jag gör så. . det är väl därför jag tar det som jag gör. Du ville inte tvinga fram något innan och då antar jag att du inte vill det nu heller. Jag läste det idag igen och hade nog inte läst det tillräckligt långsamt förra gången för klumpen i magen idag fanns inte där på samma sätt som förra gången jag läste smset. . Man inser väl inte vad man har förens man förlorat det men, om man vill ha något tillbaka så måste det märkas. Och vill man inte det heller så behöver det inte verka så. Det här inlägget är bara ord, ta det för vad det är.
Gah vad typ arg jag låter, haha men så är inte fallet någonstans, mitt seriösa jag som kommer fram eller något. Men nu är det dags att kila, uppdaterar senare så får ni nå mig på mobilen så länge.
 
Peace out!

"Just take my hand, and show me how to remember us."

Kommentarer
Postat av: Din äkta hälft <3

Vi ordbajsar nog ganska bra du och jag ^^ <3<3

2008-09-15 @ 11:35:39
Postat av: Lil'emo

wordpooping is the shit. haha

2008-09-15 @ 11:47:49
URL: http://lilemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0