Singing on my weakness and playing on my fears.

Håller inte reda på när jag skrev senast men jag gissar ändå på att det inte var alls längesedan, abra att det känns som så eftersom jag känner att jag borde och vill skriva blogg varje dag, men det var säkert i förrigår eller liknande.
Så mycket sen dess har faktiskt hänt. I lördags var det dop på förmiddagen och det var massa mys plus att familjen från v-ås var nere så det var bäst att få träffa dom igen :) Efter det blev det förfest hos albin med folket och det var helt bra, dock mådde jag illa av någon anledning, "Hej-emelie-har-ätit-dåligt-hela-veckan", så jag får skylla mig själv men ändå, det slutade lyckligt (A) Jag och evve hade "hemprat" med varandra och jag catchade fulaste inspelningen på oss. hähä. sony <3 Sen blev det träggan och jag vet precis varför jag älskar trägårn och fick tillbaka hoppet om att de faktiskt kan ha bra musik där. Medleyt var galet bra och all dans var super. Haha så galet kul med brudarna, galet verkligen. JAg kände mig lost men det var en skön känsla ;) Sen blev det prommis hem från stan och bland annat en malin som la sig ner på asfalten utanför mig av utmattning och diverse annat, så himla kul :D

Söndagen var sletendag hos gunnel med disneyfilmer och sedan Wall-e på bio. Myspys och den var lite gullig fast det är nog ingen film jag kommer slå på flera gånger igen :)

Idag har det varit jobb, sen drog jag ner till gif för att kolla småtjejerna spela match och de var massa duktiga :) <3 Sen blev det promenad med mattzzon och jennie hem och hon skadade mig. Hon tar upp en sten som är redigt stor och bara "eeeeemelie". Jag försöker hoppa undan men stenfan nuddar marken samtidigt som mig och jag får den på tån, jag haltade en bra bit hem. haha <3 men sen fick jag två kramar efter att hon kastat den och sparkat mig på benen så det var lugnt ;)

Jobb imorn och sen träning. Stressigt kind of men jag får skynda mig as hell så ska det nog gå bra :)

Har inte så mycket mer att säga tror jag, orkar inte för måste sova så jag pallar jobbet imorn. Får förhoppningsvis återgå till "det vanliga", alltså sortera filmer ist för att springa runt på returen. Hoppas Kristina hjälper mig där imorn isf också, det hade varit kul, hon är skön :)

Peace out!

"Little miss doubt comes with me everywhere. Everytime I'm close, that's when she appears."

Kommentarer
Postat av: Malin

Du måste prova det ngn gång det var hur skönt som helst :D

2008-09-22 @ 22:46:45
URL: http://moonlightqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0