You bet I felt it.

Det är roligt, eller rättare sagt skrattretande, hur jag dag efter dag intalar mig själv samma sak, men så fort jag ser en bild av dig inser jag hur mycket jag ljuger för mig själv. Men hellre det än att gå och må dåligt över något som är väldigt avlägset, eller ? Jag tror det. Och jag har fukkat up för mycket. Mitt huvud är too fukked up i alla fall men jag får leva med det. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta åt mig själv för samtidigt som jag har gjort fel så har jag gjort så himla mycket rätt. Jag är förvirrad.

Jag har kommit hem nu iaf för ca 4 timmar sen tror jag det var och samtidigt som det är tråkigt att åka ifrån västerås är det skönt att vara hemma igen. Förkylningen har inte blivit bättre så får ni läsa om det ytterligare en gång, spännande värre. Sitter för tillfället och kollar på "American Pie 2". Sjuk film och Sifler är dum i huvudet (om man får säga så) men jag gillar honom på något sätt. Han och Rick påminner lite om varandra och I like it. Mer Rick & Stifler to the people (;

Imorn är det match och så kanske det blir lite besök av Elingumman fick jag höra, hoppas på det. Jag hoppas även att jag ska kunna vara med lite på matchen men just nu ser det lite mörkt ut. Missar även våran sista match som är nästa lördag för att lilleman har sitt dop då men det ska bli grymt kul det också :) Jag och Marion blir faddrar för Theo. Gosh, den lilla ungen <3

Gah, bilden fastnade verkligen på näthinnan. .

Nej palla sitta här, jag blir dum i huvudet av att tänka massa.

Peace out!

"I'm yours - Jag har undvikit den tills idag, men nu slog den hårdare än någonsin."

Kommentarer
Postat av: Anonym

Yes I know You Felt It! ;O

2008-09-11 @ 14:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0