You came and turned my life around.

Funderar lite på att faktiskt bara behålla min andra blogg.
I den här skrivs det inget vettigt ändå, inget av intresse och jag får inte ut till fullo vad jag vill få ur mig och det är det bloggen är till för känns det som. Kanske kanske.

Jag saknar förra hösten/vintern något sjukt mycket, Det var lyckorus i kroppen väldigt ofta då och jag vill dit igen men jag vet att det inte går och det är synd, väldigt synd faktiskt. Allt var spännande och just nu händer ingenting, jag behöver minst sagt komma iväg lite. Sen när jag tänker efter så går tankarna åt ett helt annat håll numera än vad de gjorde för 3 veckor sen. Greppet är inte längre lika hårt och det gör det lättare. Det är mycket som lockar just nu och jag söker mig dit för lätt fast jag egentligen kanske inte vill. Men vad vill jag egentligen ? Jag kasnke bara har inbillat mig massa saker, fått mig själv att tro att det är just på det sättet ? njaaa, tveksamt.

Dags att fixa sig nu och dra till jobbet iaf.

Peace out!

"Tell me that it's real, the feeling that we feel."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0