I hate them for hurting you.

Woh. Uppe tidigt idag efter en natt med otroligt orolig och dålig sömn.
Jag måste göra något åt det här, såhär kan det ju int vara. Jåå, men jag somnade iaf på rätt plats om man säger så.
Drog en fika igår med Lajnea i staden, den här gången var det bara vi och det var riktigt mysigt tycker jag. Bra initiativ dearest <33 Saknar dock resten av IB-crew; Linnibiatch och Jennodear, vi får checka lite dates nu för grillning (?) och woot woot festival snack :D Wihi !
Sedan var det träning, jag lyckades sträcka till insidan av låret så det var inte länge jag var med, lyckat ! Inte.
Hem efter det, svänga förbi kvantum påväg till baby och sen sova där.
Vaknade massa tidigt idag, dålig sömn som sagt, och sedan drog jag därifrån när jag skulle till jobbet, gütt jürgen att itne sova bort dagen så nu är det snart staden som gäller för fika+prat, sedan var det såpabandy som jag totalt glömt bort, men som blir av ändå, sedan höra av mig till mattzzon och se vad han gör. Sedan blir det nog att kanske chilla lite med pappa själv hemma idag, det var längesedan nu. Gosa lite till "Du är vad du äter" och sådär :)
Han var btw sötast igår, han köpte nytt tangentbord till mig utan vidare för han tyckte att jag kanske ville & borde byta ut mitt så nu sitter jag och skriver på skönaste logitech tangentbordet. Woh <33
Btw så har jag och baby fixat våra skateboards, fick en bräda av henne som var lite mer standard än min, så vi har sprayat, egendesignat och sedan spraylackat de. Haha min är så mycket nerdig. Hej pixel-mario <3
Nåå men jag gillar den. Man kan alltid göra om det när man vill också <3

Funderar på att dra lite gitarr när jag ändå bara sitter här och sitter i väntan på att ta bussen om typ 30 minuter, för idag hinns det inte gå ner till stan, det blir stress isf. Sen borde jag äta frukost också och massa . . Mitt liv består av massa "borde" just nu, haha <3

Jaja, nu äre dags att göra nå vettigt.

Peace out !

" You're still amazing to me."

Kommentarer
Postat av: butman

nästa natt kommer vara fantastisk det ska jag se till älskling :D <3<3

2009-04-29 @ 23:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0