You just know.

Mest dålig är jag på att uppdatera men har inget behov av att sitta vid datorn längre. Det finns inte så mycket att göra här, spec inte när man upptäckt att det finns ett liv utanför skärmen. haha.
Yes, sitter och lyssnar på när baby spelar gitarr och sjunger för mig och vi ska snart krypa ner i sängen så ska bli mest mys.
Imorgon blir det att följa med henne för hon ska tatuera sig, efter det skulle jag höra av mig till Jennie och se om vi hinner hitta på något innan träningen som börjar kl 18:00. Sen är det lite ledigt igen onsadg och torsdag sedan är det killer-weekend med massa träningspass och en match mot Öxnevalla (?).
Jåå. Bara att bita ihop.
Har spenderat helgen med baby typ and there's noone like her. Vi har haft massa bra tid, som alltid <3
Neje nu är det nog dags att fixa sig för sängen <3

Peace out !

"If there's anything called true love, then it's you."

Kommentarer
Postat av: butman<3

your my tru love baby<3

2009-04-14 @ 17:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0