There is a secret.

Woh, long time no see som vanligt.
Jag vet att jag ändå behöver bloggen, någon gång, någonstans.
Idag är det lite så.

Jag gick hem och funderade på allt. Så är det.
Men nu känner jag lukten av hårsprayet och tänker tillbaka på när det var lätt. . are. Lättare.
Det är inte svårt, men då var det bara lättare. Innan dess fanns det problem, men då var det nog bara för lätt egentligen. Det fanns inget att outa för inget av det var nära nuet och inget gick att jämföras för de andra var för långt borta för att tillhöra min verklighet. Men nu är det helt annorlunda och det är skrämmande samtidigt som det känns bra. Dock vet jag inte. Vinner man något, så förlorar man något. Jag måste se till att balansera det hela för det känns viktigast, det är svårt however, med tanke på den tiden jag har över till övrigt efter jobbet på veckorna. Jao, sen får vi se hur det blir efter denna säsongen, jag brinner men det beörjar slockna lite.

Handleder och bår.
Men det gör inget för jag kan inte gå runt och undra hela livet.
Klart det smärtar, men det känns inte bättre att dra ut på det. Dock är inte jag person att bestämma. Jag har tid.

Jag tror det ligger någonstans bakom mig. Sen har det sprungit ikapp lite, en vän är en orsak. En natt i en lägenhet någon annanstans är en annan. Det måste vara så även om jag minns det vagt, men jag var den enda utav syskonen som var vakna, iaf vad jag minns i allt det suddiga. Jag har bara aldrig tänkt på det så innan. Det löste sig och jag kom på det just för ett tag sedan. Kanske därför jag alltid har haft lite svårt för den där låten, vars titel jag aldrig riktigt kan plocka fram ? Jag tror inte att det var "The power of love". Det kan ha varit den eller en utav de andra stora balladerna.
Därför har jag svårt för orden. Men jag kan inte förklara mer än så.

Då är det tur att jag faktiskt varit precis så försiktig som jag är. För lite gick det nog upp för mig, även om det var 3, kanske 7 ord ? Ja. Jag är inte en sådan person, jag ville väl mest att det skulle framgå, även om det idag gick upp för mig. Jag ändrar inte på mig för den sakens skull, och det är ju ganska uppenbart, med tanke på hur jag agerade redan innan.
Ja.

Nu borde jag dock sova, och försöka slockna innan klockan 23. Det borde gå.
Jag vann en auktion idag med, så snart äger jag förhoppningsvis ett blått gameboy pocket, och 2 extra gameboy spel. Yay! Mer blir det <3

Peace out !

"I forgot my name, I forgot my telephone number."

Kommentarer
Postat av: Bengi

Våga ALDRIG NÅGONSIN säga att jag pratar i gåtor! I detta inlägget förstod jag en enda sak :O Sedan var det bara ordbajsande :O

2009-02-24 @ 13:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0