Where you gave yourself to me.

Jag har funderat, det räcker med 5 minuter för att släng ihop ett kort och vettigt blogg-inlägg om dagen så folk som är intresserade vet vad jag har för mig these days, men jag är inte så bra på det som sagt. Får försöka lösa det, ibland är det ju faktiskt skönt att skriva av sig med tanke på att jag skriver för min egen del mest.

Vemdalen har iaf hänt. Var iväg med brudarna och det var great. Massa kul och . . bilder dyker upp på bilddagboken sen så ni som har det kan ju se resan i bilder om ni känner för det.

Annars är det mest jobb och träning som gäller och givetvis umgås i den mån jag hinner. Jag är upptagen varje dag i princip känns det som. Woah. Som det är nu är jag väldigt sugen på en tattar-gänget kväll snart. Film/bio med B&J's och annat ? Yes, det skulle vara mest bäst !

Annat bra har ju givet hänt också, träffat människor och sånt där. Mest underbart.
Ska sätta mig och skriva till mattzzon-bejben nu med. Wiho, saknat honom <3
Sen blir det sängen och lyssna på . . musik för mitt hjärta.

Neje, mest ovärt inlägg men, jag lever iaf, så nu vet ni ^^

Jag vet inte vad du gör, men jag vet att jag blir hel.



Peace out !

"I wanna hold on to you, badly."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0