I am looking at something I can't have.

Gårdagen var väldigt lyckad på många sätt, på alla vis. Nytt folk, nytt folk, nära vänner, nytt folk. Blir det bättre, med massa dans as well ? Svårslaget. Gosh alltså. Jåå, det hände mycket igår.

Du: "Du är sötast i hela världen."
Jag: "Du har inte sett hela världen. ."
Du: "Jag har sett lagom."
Jag: "Då är jag sötast av lagom då."
Du: "Ja, sötast av lagom."

Haha. Så knas. Men kul vare!

"Göre, bara göre!"


Idag var planen att åka till Isaberg nere i småland för att åka skidor med Gunnsan. Jag ställde klockan på 8 för att vakna någorlunda tidigt, men det blev plötsligt väldigt tidigt med tanke på att jag somnade typ 4 och de 4 timmars sömn jag fick var allt annat än bra med dumma drömmar och allt. Hur som helst hade jag vaknat till vid halv 8 och skrivit till Gunnel att hon skulle höra av sig när hon pratat med Jennie så vi kunde se när vi skulle åka. Hon skickar sms och ringer på min mobil men eftersom jag inte hör den så ringer hon på hemtelen och då vaknar jag än en gång.

Jag: När åker vi då?
Gunnel: Bestäm du.
Jag: Kan vi åka vid kvart över 10 ? Jag skulle gärna vilja sova en timma till.


Haha. Mest sleten jag var. Men vi kom iväg iaf och det var helt skönt att vara på brädan igen och att hitta på något med Gunnsan :) Nästa gång blir det iaf twintipsen som åker på, even better <3 Fått massa sms som bara slår sig in i hjärtat idag också. Great!

Neje, nu är det Mean Girls på tv. Sen blir det nog Brokeback Mountain, skaffa mig en egen uppfattning om den. Hälften säger den är bra, hälften säger den är dålig. Så ja :)

Peace out !

"There's no need to complicate, I'm yours."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0