I don't love her that way.

Massa bra musik, då blir man lycklig automatiskt lixx. Jag har lite punkter som jag skulle kunan ta upp idag faktiskt, otroligt nog, som skulle kunna finnas intressanta men jag tvivlar.
Veckan som har gått har varit bra. Började jobba i onsdags med inventering och jag gjorde säkert fel men det gick bra ändå, haha, så jag jobbade torsdag och igår också. Johan och Johan skulle pratat om hur de ser ut framöver och om de behöver mer gjälp eller inte, dock så hann de inte utan ena Johan  ropade in mig på sitt kontor och frågade om jag iaf kunde jobba den här veckan också och jag sa att jag givet kunde så jag har iaf anställning fram till fredag, dock får jag väl reda på på måndag om det blir lite mer jobb längre framåt eller inte. Jag hoppas på det iaf, jag trivs där och har ju som sagt börjat komma in i arbetsuppgifterna, det är ju ett plus.

Cashen behövs som sagt för planerna på att skaffa egen lägenhet kryper längre in i skinnet och jag har kanske komit på hur jag ska få det att gå ihop med allt. Det känns nice :) Om jag tar ett basår, då är det liksom ETT år, och sen fortsätter jobba vidare innan jag tar en redig utbildningskurs (förmodligen byggnadsingenjör eller liknande) så borde det gå som jag tänkt mig. Jag menar; varför ska alla ha så bråttom och plugga vidare innan de ens hunnit ta studenten i princip ? Nej, jag förstår inte. Om jag bestämmer mig för att plugga när jag är 25, och är klar när jag är 29-30, så kommer jag ändå ha 35 (!!!) år kvar att jobba. Det är liksom sepe länge, så nej. Jag tänker inte stressa för att alla andras liv går ut på stress. Maha!! Sjöbo ska jag bo på isf <3 Puss på det.

Sen blev tatueringen gjord igår och det var endast malin, malin och jennica som visste när det skulle bli av, men jenno hade nog glömt, haha, så två visste egentligen bara :) Men jag blev mest nöjd! Och endast 700:-, me like. Nu börjar planerna på nästa, dock vet jag inte ritkigt vad det blir än så jag ska bli kär i någon ny bild att märka kroppen med.
Efteråt träffade jag en baby som jag åkte med upp till sjöbo ungdomsgård för att chilla lite med määäääeeeeeeling. Mest mys kväll så bara TACK verkligen. Massa internt och sånt, + att de hjälpte mig med tatueringen. Massa tack :*
Mihi. Nu ser den lite knas ut på något sätt, men aah, jag och pappa löser det och har nog kommit på varför hoppas vi ^^. haha.

Den här förmiddagen har spenderats med tattarna. Vi drog till ishallen och eftersom jag inte ville åka så agerade jag fotograf och publik. De var jätte . . duktiga (?) haha. Men kul vare, sen fick jag sällskap av mattzzon brevid rinken :) Sen bar det av till stan för att äta tillsammans på café bakgården, fika lite och sen dra en chai latte på vägen hem i bilen. Ska in i duschen nu sedan bär det av hem till Arestavs familjen. Tackade inte direkt nej men insåg att tiden kanske blir för knapp för bästa erbjudandet efter vi varit iväg men. . som sagt, en helmyskväll ist lixx :$ Lite av din choklad, torkel och twilight. Plus lite bite me och you just don't go there. Jåå.

Värsta mardrömmen inatt. Säkert bara ör jag såg the day the earth stood still , fast ändå inte men just den där mördar-saken typ. Massa varulvar som var typ 20 meter höga som sprang runt och dödade alla, men jag och tattarna smög runt och lyckades ta oss till sussi. Dock var huset knas och hon hade någon italienare hon skulle följa till stationen. Med ett par armar runt min midja så sa jag att de måste vara försiktiga för de kommer dödas annars. Aah sen vaknade jag och nu har jag haft en dum magkänsla hela dagen. Bleh. Haha. Jag drömmer jämt knas fredag till lördag har jag kommit på ^^

Har för mig det var något mer jag skulle ta upp i bloggen men blir väl kanske efter duschen ist, för minns inte nu.
Ska skicka lite sms till alla sen med som inte vågar höra av sig (a) haha <3

Peace out !

"Shorty wanna bounce in tha club."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0