I know how to make you all insist.

Vad gör man när hjärtat står till och tankarna går?
Jo, man kollar klockan precis nu och ser att den är 22:22, då önskar vi, för det får vi enligt gunnsan.
Och jag önskar för en gångs skull, anars hinner jag under minuten alltid glömma av det, och lägger mer vikt vid att få alla att veta vad klockan precis slagit.

Idag har det varit en mycket bra dag. Spenderade den hos gunnsan, mesta tiden gick åt till att baka biskvier som vi skulle ha för att brudarna skulle komma på "möte", och de blev av världsklass som vanligt (a) haha. Dock hände det ett och annat men bilder dyker upp på bilddagboken. Mest bra dag iaf! :)

Imorgon är det jobb som gäller; inventering (IGEN!) på Play Nöjesdistribution. Det är mest tråk, men det är jobb iaf och det ska faktiskt bli kul att se folket igen, mindre kul att kliva upp tidigt dock, men vad gör man inte ? Jag hoppas jag får lite mer jobb-timmar framöver, men jag har lärt mig att inte hoppas på för mycket, på så sätt slipper man bli besviken :)
Smart aaay ?

Så ja, nu är det väl dags för sängen snart och svara på alla sms som jag aldrig orkar ta mig an. De sätter mig i knasiga sitsar ändå. Ett "hej" är ändå bara ett "hej" och ett "puss" är ändå bara ett "puss", men tydligen har jag fattat det fel. Crazy mama. Minnet är kort, så jag minns inte om det var sola som gällde imorn efter jobbet, eller något annat, men det märker vi, annars drar jag nog dit en sväng själv för det är mest avkopplande och det skulle min kropp nog behöva just nu.

Bestäm dig ?

Vad händer mer ? Nothing much tror jag inte. På lördag kväll ska jag till familjen Arestav tror jag det var om jag inte minns helt fel, så det blir nog trevligt, var längesedan man träffade dem så får vi se om Nyqvists är där också, kanske, kanske inte. Fredag är jag också upptagen, torsdag kanske jag är upptagen, och söndag är väl vilodag med träning på kvällen. 9 dagar ses som ett "uppehåll" men . . det kan jag nog inte hålla med om precis. Eller så skippar jag solningen och tar en joggingrunda imorn ? Mja, det bror på hur snön ligger kvar och inte tror jag, isf är det mest drygt att springa där jag vill springa, men gosh så mycket mysigare iofs.

Och på tal om tankar; Mycket värd lördag, mycket värd. Mest tack till Määää där. You get i girl <3 Mihi :)

Sen var det nog inte så mycket mer atm. Om jag inte bestämmer mig för att bli nunna eller något.
Jåå.
Kiruna ? När kommer du ner till sydligare breddgrader bejben ?
Jag vet inte. Men jag saknar dig. Faktiskt :)


Busa?

Peace Out !

"Forgive me my weakness, but it ain't easy when you're around."

Kommentarer
Postat av: Määäeeeling

lördagen var super... lite knas (som vanligt, tyvärr) men alltig löser sig <3<3

2009-01-07 @ 03:02:52
URL: http://moonlightqueen.blogg.se/
Postat av: ida

Japp, 22.22 får man önska, ingen annan tid ;)

2009-01-07 @ 20:17:30
URL: http://idagunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0