It's hard to say how i feel today.

Long time no see. Och det säger jag med all rätt. Det var längesedan jag skrev här, men med tanke på jobb, träning och tid att umgås så finns det inte så mycket tid kvar för datorn och mina blogg. Dåligt men jag ska försöka så gott det går. Mycket händer och jag är för lat för att sum it up så att säga, men det har bland annat varit en mycket värd helg i hufvudstaden tillsammans med mina tattarbarn; Mattzzon, Albin, Lindow, Tönt och Bengi. Gosh va, och Chris Brown live på scenen. Chills down my spine om något ! Galet , han ÄR min man <3 Haha, jag dog när han och 2 manliga dansar dansade i bar överkropp till "Take you down" och med tanke på texten så blev dansen därefter. Rawr <3

Som sagt så är det mestadels jobb som gäller på veckorna nu. Idag slutade jag t.ex 19:45, allså spenderade jag exakt 12 timmar på jobbet idag. Och det ser nog likadant ut på torsdag. Det innebär att jag missar båda träningarna, träningen på söndag, tisdag och torsdag. . Det är 5 träningar. Illa ! Dock får jag ju lite träning när jag åker skidor i en vecka, men inte alls den konditionsträningen så jag måste ta mig ut och springa imorn och på fredag eller något. Illa. Men så äre.
Sen ska jag kolla ny skidhjälm imorn med, vit <3 Sen på lördag bär det av till Vemdalen med Cantona/Sony/Ivan, Gunnsan, Bengi och Tönt SF. Wihi ! En vecka blir vi borta, det kommer bli så bäst ! Massa skidåkning och några av brudarna i mitt liv. Yep yep. Mest soft.

Som sagt så äre jobb som gäller den här veckan så hoppas jag på att jag får fortsätta efter Vemdalen. Känns dumt att åka bort mitt i allt det jobbigaste, eftersom det är sjukt mycket att göra nu, annars hade jag som sagt inte spenderat 12 timmar på jobbet . . Men inte mycket att göra, resan är ju planerad sedan länge tillbaka och jag vill mer än mest åka så :)

Finns nog inte jättemycket mer intressant att skriva. Dock finns det lite planer på att dra till Urix i år igen, men det är mest för att Nathalie ska dit, annars vet jag inte. Hade varit kul men vågar inte planera in heller för behöver jobba and stuff så. . Sen måste jag anmäla mig till högskoleprovet och eventuellt söka till basåret efter det är skrivet. Söka deltidsjobb, lägenhet, fixa körkortet. Jåå mycket ska hinnas. Sen måste jag ta mig till Karlstad med för att träffa Beccan och Minifot någon himla gång. Det blir aldrig av och jag blir tokig ! Sen som sagt så ska jag ju upp till Kiruna med, mest kul vore ju som sagt på kriuna-festivalen i sommar, jag får ju bo hos den dära isf så det skulle vara grymt kul :)

Neje, jag har inte så mycket mer att säga.
Fast jag blir paff över hur någon kan förändras så fort i någon annans sällskap.
Du känns inte som samma person. Fast vad vet jag :)



Peace out !

"I lost my head."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0