River flows in you.

Jag får chills och vill gråta. Jag tror aldrig en enbart melodi fått mig att vilja gråta.
Den är vacker, vacker om något. Mina öron ler, de skulle gjort iaf om så varit möjligt.
Jag vill lära mig spela piano nu, jag vill skaffa en keyboard. Nästa rediga inköp kanske ?
Underbart.

Just nu gungar hela min värld, och för en gångs skull så känner jag att jag hänger med,
eller så känns det bara bra så att jag tror det. Jag vet inte. Jag orkar inte tänka efter,
just nu känner jag bara.

Igår var det massa trevligt. Spenderade kvällen hos familjen arestav med massa andra folk och sådär innan jag mötte upp yo, molle och määäeeeling i stan. Soph visade sig vara där as well, loveli surprise :D Men vi får se till att du får i dig lite mat sepe <3 Ah sen sprang jag på albin, jennie, wrood, några andra snubbar, sandra . . you name it. Underbart. Pratade med Nea i tele as well och hon hör av sig när hon kommer hem från US and A, så äre med det !Jag saknar mina 2 andra IB kids också. Ni får mig att sakna skolan, då sågs vi oftare. <3

Snart dags för träning. Jag är mest trött. Kraften försvann, energin försvann under några timmar, sen dess har den inte redigt hittat tillbaka. Jag får sno tillbaka den kanske ? Jåå.

I turned around just to see you walk away from me.

Jag använder inte ordet hejdå så ofta längre, det blir ett "vi ses" istället och det känns bättre. Hejdå kan vara för evigt, men vi ses . . det händer ju igen. Förhoppningsvis.

Nu ska jag spela gitarr i en kvart eller nåå innan jag börjar byta om. Jag vill lära mig stycket.

Det var nog inte ljudet av gitarren som sparkades till, det var nog inte ett "mhmm", inte orden . .
Men det är svårt att höra själv, när man stänger resten av världen ute för att man befinner sig
i ett tillstånd man inte kan beskriva. Och jo, jag var nog påväg att somna när du sa att jag
borde stänga ögonen, men jag är inte den som inte vill ta vara på tid. Och jag ska alltid gå emot
vad som sägs, göra tvärtom, vara rebell. . och ibland är jag glad över att jag är som jag är.
Aom. Då. "Du skakar. .". Skoja inte. Elakt. Spännet. Kors och över huvudet. .
Jåå. Gå upp nu. Jag är uppe. Nej. De e fult.



Peace out !

"I realized there were tears in my eyes."

Kommentarer
Postat av: Jennica

Den där låten, om det är river flows in you från twilight, så tyckte jag att den var så bra så jag har lärt mig spela den. Som du säger, man vill gråta nästan av bara melodin.



Och vad har du för dig på tisdag eller onsdag, träffas kanske? Jag vill se tatueringen som jag glömde bort dagen på. I'm sorry dear<3 Btw, jag har skaffat blogg igen... :)

2009-01-11 @ 17:41:21
URL: http://wipeoffthatsillyfrown.blogspot.com
Postat av: Tattarbarnet

haha aweie då dear <3 Ja det är den och den är ju så vacker. spelar du den på piano ? kan du den på gitarr också ? ^^ På onsdag kanske jag kan efter jobbet, ska kolla upp detta. mihi <33333 Åhw då ska jag börja spana bloggen :) :* <3

2009-01-11 @ 19:34:02
URL: http://lilemo.blogg.se/
Postat av: Tattarbarnet

haha aweie då dear <3 Ja det är den och den är ju så vacker. spelar du den på piano ? kan du den på gitarr också ? ^^ På onsdag kanske jag kan efter jobbet, ska kolla upp detta. mihi <33333 Åhw då ska jag börja spana bloggen :) :* <3

2009-01-11 @ 19:35:13
URL: http://lilemo.blogg.se/
Postat av: Jennica

Japp, piano it is. Har den dock på noter så jag skulle kunna försöka klura ut den.



åja, kolla upp det, vore toppen att träffas. saknar dig ju, vardagen suger.

2009-01-11 @ 21:07:20
URL: http://wipeoffthatsillyfrown.blogspot.com
Postat av: "ne de e fult" <3

hey swing har ett piano till salu som jag hade tänkt att köpa men inte har någon stans att ha det kanske hos en emelie?

2009-01-12 @ 18:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0