What we had, is broken like shattered glass.

Jag har sån lust att skriva, men orkar mest inte.
Nu är jag trött. På dig också.
Redigt. Du försöker att inte bry dig men jag vet att du gör det.
You're acting strange. Och jag har fått nog.
Bryt inte ner någon annan för att du själv begår misstag.
Redigt less.
Shove it up, för frankly, så ändrar det inte mig.

Och alla kan sluta upp med att rätta mig. Jag gör det jag gör, och tycker ni det är fel så räcker det med att ni själva kan säga att ni inte gör så, att ni inte behöver göra så, tycka att det är fel, men håll det för er själva.
Ingen är perfekt, men ni verkar tro att jag ska vara det.
Nej, det är jag ikke.

Puss

Nu ska jag kolla humor serie.

Peace out !

"I promise that you're gonna want me back."

Kommentarer
Postat av: ida

Imorgon bakar vi! Ingen är perfekt, men våra biskvier är fasen det, no matter what they say!

2009-01-06 @ 00:32:41
URL: http://idagunnarsson.blogg.se/
Postat av: Määäeeeling

Du är bra som du är... puss <3

2009-01-06 @ 03:46:13
URL: http://moonlightqueen.blogg.se/
Postat av: Tattarbarnet

Gunnsan; Våra biskvier is the shit :D <3



Määääeeling; Du är <3 och jag älskar att du skriver in dig själv som "Määäeeeling" (a) <3

2009-01-06 @ 12:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0