I wanna know why I sing this song.

Dags att börja fortsätta att någorlunda regelbundet uppdatera bloggen tror jag.
Det känns som attt det behövs, det är ett bra sätt att få ur sig saker på som inte är tillräckligt viktiga för att ta face to face mellan två personer.

Det händer inte så mycket mer än senast jag skrev tror jag inte. 2 jobb är det för tillfället och det känns inte som jag gör mer än att jobba. Jag vet dock att det är värt det om jag behåller taxi-jobbet i höst och när pengarna kommer. Maeling, du vet vad som väntar i höst ? :D mihi!

Sitter hemma hos bror för tillfället. Är barnvakt med pappa, vi ser till så att lille Theo sover som han ska. Haha, hade varit lite roligare om han fått vara vaken såhär sent men ikke, han ska sova kl 7 typ så ;) Dock drar jag om 30 minuter, blir skejt och lite alkohål + massa tjöt (antar jag) med soph. Kan vara nice att vara ute såhär på sommarkvällen, inte ofta jag har tid till sånt chill så det ska bli soft. Btw, så kollade jag och lille far nyss på "I taket lyser stjärnorna" och han var söt, han grät massa <3 haha.

Det kan ha hänt vad fan som helst innan. Jag har lärt mig folket efter 1 år, så fort går det.

Jaaap. Jag är grymt chill idag och behöver freesh air och lite spänning i tillvaron. Allt är samma nu.
Livet känns fyrkantigt och nu låter jag som om jag är 58 år gammal som känner att jobbet är mer en vana än ett jobb och som längtar efter pensionen, men så är det inte. Jag vill bara inte bli den personen. Och jag är den enda som kan ändra på det, så det ska jag göra :)

Jag säger nog så bara för att det stör mig så mycket.

Ibland vill jag bli lämnad ifred. Fråga inte så mycket.
Låt mig vara oklar.

Nu längtar jag lite efter att Gunnsan kommer med fika och hälsar på uppe på Tullen. Prata lite "Hästfarmen" och "Ellen" nu när Björn och Leif kommer tillbaka. Haha och kanske sjunga lite "Emmy"-låt a la Ellen och putsa fönster när klockan är 20 tusen ? ;)

Naej, nu ska jag kolla vidare på Änglar och Demoner med far och trixxa lite till med min externa hårddisk innan jag drar.

Peace out !

"Nothing to do, nothing to lose."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0