Angels cry when stars collide.

Jag har inte nå vettigt att skriva, dock har jag inte suttit här på en vecka nu för ungefär (eller nästan exakt) för en vecka sedan blev jag totalt sjuk så idag är min första "friska" dag. Känns dock underbart, men kroppen mår som den gör, det känns. . så på så sätt är jag inte helt frisk, men febern är borta iaf och skallebanken.
Jåå, som sagt har jag inget vettigt att skriva men om jag är lycklig över musiken som hittat sin väg in i min telefon i förmiddags. Jag hade, eller har inte så mycket musik, men de 40-talet låtarna jag slängde in där idag gör sig fint på plats. Ska fixa lite mer som kan fylla minneskortet har jag tänkt, så det blir lite ordning på mobilen. Ha massa musik som jag inte hunnit spela sönder är tanken. Fixa några nu innan läggdags <3
Waha, så mycket mer blir det int ikväll, hej kroppen är för trött för att sitta, haha </3

Peace out !

"Intentions that were pure have turned obscure."

Kommentarer
Postat av: Linn

yo! vi har inte bokat biljetter ännu. jag kan den veckan, och linnea kollade upp och hon kunde med. jennica kunde nog också. vi får bara kolla om vi ska åka ner alla dagar. men om du också kan får vi väl sätta oss ner nån dag och beställa :D <3

2009-03-27 @ 11:23:54
URL: http://linngust.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0