I'm in love with an angel.

Wihaw. Sitter hos baby nu och typ är allmänt tjock.
Har umgåtts med Bengi-bus idag och Rita. Handlat lite mat som vanligt, godis och sådära. Pratat, massa, men det var ju inget nytt ;) Yes, vi kom nog fram till typ lika mycket som vanligt men eftersom ingen förstår det här ändå så är det ju knappast intressant att läsa om heller. haha.

Det blev en tidig morgon idag så blir väl en någorlunda tidig kväll i säng också. Måste definitivt ta mig ner till Kvantum imorn också, det har jag dragit ut på allt för länge så. . Jåå, men idag, eller ikväll rättare sagt är det träning som gäller och efter det ska jag väl äta med papi, och nörda vidare. Har precis klivit av S.S Anne med Hm01 (?) vilket innebär att jag kan använda Cut. Nu gör jag dock samma sak igen, pratar om saker som ni inte förstår, men hade ni vetat så hade ni förstått vilka möjligheter det öppnar för mig, för min karaktär "Emo". HAHAHA. "Vi klämde nörden!", indeed att ni gjorde för ibland orkar jag knappt mig själv. Haha.

Jåå, annars ser allt ut ungefär som vanligt. Elli vill ha ut mig på krogen på torsdag och på fredag blir det göteborg för min del. Söndagen äre match mot Friscopojkarna på Borås Arena, div 3 lag, så det blir lite spännande och förmodligen lite mer motstånd än det var i helgen. Jåå, vi får se hur det går. Vi går för vinst som vanligt.
"Vi går för vinst, inte för att inte förlora."

Det var väl det.

Peace out !

"Den vackraste stunden i livet, var den när du kom."

Kommentarer
Postat av: Anonym

naej den vackraste stunden var den när jag såg dig första gången. . . .och tänkte att det är så min dröm kvinna ser ut... och jag hade inte helt fel, hon såg inte bara ut hon var rakt igenom min dröm det vackraste insidan vackraste utsidan:$

2009-03-17 @ 16:36:19
Postat av: Din pojkvän

OH DU SPELAR POKEMON <3<3<3

2009-03-22 @ 18:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0