All I needed was the love you gave.

Ligger hos min gos och kan inte sova. Ställde klockan på 09:30 men det var ju uppenbarligen helt onödigt. Hej utvilad och totalt vaken 1,5 timmar innan det :) Wih, men vem behöver sova när man kan vara vaken och se det vackraste <3

Woh, blir att traska hem sen innan baby går till jobbet, sen ska jag se om jennie och gunnsan hör av sig, isf blir det nog bead place. Efter det kanske jag hänger lite med de innan jag drar hem för att fortsätta kolla igenom de 160 gig med musik jag och pappa fick låna igår :D och kanske plugga lite innan det är Päärty. Mäeling är gammal snart. Gammal gammal.
Haha. Puss på knät.

Neje, jag har ju absolut inget vettigt att säga så jag tänkte väl mest visa att jag lever för er som brukar kolla min blogg men inte ha kontakten med mig så, chop, här är jag vava :*

Sen värmer smset. Det är gammalt.
Och jag hoppas hon är en lycklig jävel och . . att du kanske fortfarande står för det.
För nog är jag det iaf. <3

Peace out !

"I loved you first."

Kommentarer
Postat av: Hur ska jag stava det?

gammal är vad jag blir, fick massa pensions pappaer på posten igår... förstår inte alls varför :S haha puss på dig med <3

2009-05-09 @ 10:48:43
URL: http://moonlightqueen.blogg.se/
Postat av: Tattarbarnet

HAHAHAHAHA pensionspapper XD <3333

2009-05-09 @ 11:28:47
URL: http://lilemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0