Don't know why I care.

Woh. Värd dag, spenderat den med soph och det resulterade i en såndära "against aids" t-shirt på hm som är designad av N.E.R.D och 2 st quiksilver t-shirts som kommer med posten.
Jåå det var helt värt !
Är inne i någon slags köpmani så snart trillar väl ett par evisu jeans ner i brevlådan också. :$

Nå, nu vet jag inte redigt vart jag står. Känner mig lite vilsen. Det känns knas, jag vill bara börja jobba, konstant för att få lite kontroll över saker och ting igen, skaffa mig en så kallad "vardag". Jag har saknat det, antar att det är därför mina 2 månader som gått varit upp&ner.

Snälla himlen, gör uppror ikväll.

Det var längesedan men ord sitter som gjutet i mig. 
Jag ser inte förbi saker så lätt, och det är dumt, men sån är jag ju.

Jag längtar till peace and love nu. Jag vill umgås med IB-brudarna, det kommer nog bli wicked.
Can't wait!
Jag hoppas det inte fukkar med jobbet nu bara men det ska nog lösa sig.
Woh det är nära nu !
Kom änglar & kom igen lena, för då står jag med strupen full av sång och törstsläckande i handen. 

Nu är det dags att träna småflickorna om cirka 1 timma, och därefter träna med de större damerna.
Jag signar ut.

Peace out !

"I'm the ladies choice."

Kommentarer
Postat av: Sophia

Mest värd dag ja :D <3

2009-05-28 @ 17:44:52
URL: http://sophiawennersten.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0