There's this one thing spinning my head around.

Helt bra dag på Gekås tillsammans med Bengi, Fika, Frida och Tönt Sf. Hittade väl typ det jag letade efter och försökte inte plocka på mig allt onödigt man brukar få med sig därifrån. Wihaaw. Och när vi väl satt i bilen och åkte dit så slår Fika på "Nightcore", fatta att jag blev förvånad över att hon hade deras låtar :O Så jag blev en väldigt happi. Men bästa var trots allt när jag känner 2 armar runt mig och någon tätt intill ryggen, då vänder jag mig om och ser en skakig Cornelia och en helt söt Tåmten !! Haha helt paff jag blev men mest kul att träffa världens bästa Hallänningar :D <3

Jåå sen var det hem för att träna men jag kunde inte vara med för att mitt lår är som det är så Christer sa att jag skulle jogga runt lite. Men det var intressant. Jag hoppas dock jag kan träna så fort som möjligt för det suger att inte kunna vara med.

Är hemma hos baby nu och det blir sova här inatt, kliva upp när hon ska imorn för hennes jobb, då ska jag utföra lite saker, ta tag i mitt liv lite mer och mer. Sedan träffas igen för att mysa lite på våran 2-månaders dag <3
Jag har mycket.
Jag saknar mycket.
Men vad behöver man sålänge man är lycklig ? <3

Njae. Sen tänkte jag lite idag. Det var längesedan men detä r itne så konstigt. Ibland får man tänka, och jag är inte ensam om det.

What if there was a place for me and you,
now the saddest story has turned out true.
A kiss goodbye, a turn away,
what about "following each others way" ?
There are always memories, always things,
like remeber the feeling of flying without wings.
But, why start to look back ?
Instead of forgetting how your heart turned black.

Ibland så. <3
Ta det inte så. Nej nej.
Det är som med tidningarna, man måste förvärra det lite.
Det är inte intressant för någon annars, och något måste man ju bjuda på.
Woah.
Neje. Chilla lite nu, dra lite mer energidryck och sedan sova, förhoppningsvis ytterst så jag får någon sömn. Haha ;)

Peace out !

"It's like a vision of love that seems to be true."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0