We can make this scene turn ugly.

Jag är happi och väldigt pepp atm.
- Jag har börjat ta tag i min körkortsteori och det känns väldigt bra.
- Jag får börjar lite på taxi Borås förmodligen, ska komma tillbaka den 25e, underbart! Jag hoppas det går vägen.
- Sommar jobb är kirrat, 8 veckor i sommar, 7-16 mån-fre och eventuellt taxi på helgerna i växeln då.
- Imorn är det party med de bästa!
- Sommaren närmar sig mer och mer.
- PEace and Love är snart här och jag saknar mitt IB-crew. Träff snart, här hemma kanske för grill & planering ? :) <3

Hur kan man inte må bra ? :D

Nåå har itne så mycket att skriva för jag orkar inte, ska spela stepmania lite istället för det är mer ovettigt, men sån är jag. haha <3

Jag och min Butman är sep. Det är underbart. Hähä (a) <3
If there's anything better than this. . nää, impossible :D <3

Bleh.

Peace out !

"Bomchikabom chickabom chickabom."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0