En liten fågel viskade nog versen.

Eh, ja. Det händer inte så mycket just nu, jobbar lite, är ledig lite, chillar lite, och är allmänt ungdomlig. Förresten, har ju kirrat ett supernintendo som jag hoppas kommer på posten i veckan med handkontroll och 3 spel. phett nice. Sen blir det väl att kopa lite fler spel om jag märker att det fungerar utan probs och så vidare, you know the deal. Ah och precis nu när jag skrev det så kom jag på något sätt att tänka på att jag skulle köpa hårspännen och tofsar på maxi och att det egentligen var därför jag och yo gick dit men gjorde jag det ? Naej det kom jag på först nu och istället så köpte jag lite candy, energidryck och 2 dvd filmer; första och andra volymen av "Knatte, Fnatte & Tjatte på äventyr" även känt som "Ducktales" typ. Det var grymmast idag att jag hittade dem :D
Orka skriva, måste typ ta tag i det en dag men inte ikväll, nu är jag för sleten för det. Aa.
Peace out !
"Kom änglar, kom älvor, det börjar bli kallt."

Kommentarer
Postat av: Kristina

Förstår att du inte skrivit på länge! Nintendo och filmer + jobb. Lycka till med BB's jobb. Hoppas jeansen blev bra. PSS kan du skicka med ett lexikon nästa gång. Förstår inte riktigt allt....... Kram

2009-09-26 @ 19:50:23
URL: http://oboyobagheera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0